Služby

Vybrali sme pre vás tie najlepšie služby, ktoré vám prinesú úspech

Obľúbené

Inzercia

Pre predávajúcich
Služba "Inzercia" je nevýhradné sprostredkovanie realitnej služby.

Obsah služby:

Základné služby realitnej kancelárie

Propagácia na inzertných portáloch

Štandardný právny servis (zabezpečenie)

Odovzdanie nehnuteľnosti

Plán propagácie

Pevné termíny obhliadok

CMA analýza

Virtuálna prehliadka

Obľúbené

Spolupráca

Pre predávajúcich
Naša najobľúbenejšia výhradná služba umožňuje predať nehnuteľnosť aj kupujúcemu, ktorého navrhol predávajúci

Obsah služby:

Cieľ = čo najvyššia cena

Plán propagácie a obhliadok

Propagácia profesionálnej kvality

Pravidelné reporty

Plán propagácie

Pevné termíny obhliadok

CMA analýza

Virtuálna prehliadka

Obľúbené

Exkluzivita

Pre predávajúcich
Najvyššia forma odbornej služby pre najnáročnejších klientov.

Obsah služby:

Všetky služby nižšieho balíčka

Zabezpečenie advokáta (na požiadanie)

Príprava znaleckého posudku

Samostatná webová prezentácia + SEO

Plán propagácie

Pevné termíny obhliadok

CMA analýza

Virtuálna prehliadka

Odpovede a otázky k našim službám

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare.

Čo je property manažment?

Property manažment je profesionálna správa a starostlivosť o nehnuteľnosti v mene ich vlastníkov.

Zahŕňa dennú operatívu, plánovanie údržby a dohľad nad nájomnými vzťahmi. Monitorujeme platby nájomného a riešime prípadné omeškania či upomienky. Zabezpečujeme pravidelný servis technických zariadení a revízie podľa legislatívy. Koordinujeme opravy, havarijné zásahy a komunikáciu s dodávateľmi.

Pripravujeme rozpočty, reporty a cash-flow pre vlastníkov. Vykonávame výber nájomcov, preverujeme ich bonitu a pripravujeme nájomné zmluvy. Nastavujeme férové a trhové nájomné s ohľadom na lokalitu a stav objektu.

Sledujeme obsadenosť a optimalizujeme výnos. Riešime reklamácie, podnety nájomcov a staráme sa o spokojnosť všetkých strán. Zabezpečujeme poistenie, evidenciu škôd a likvidáciu poistných udalostí. Dohliadame na energetickú efektivitu a znižovanie prevádzkových nákladov. V prípade potreby zastupujeme vlastníka na schôdzach a pri úradných úkonoch.

Cieľom property manažmentu je chrániť hodnotu majetku a stabilne zvyšovať jeho výnos. Pre vlastníka to znamená menej starostí a viac času na jeho biznis či rodinu.

Čo je agent kupujúceho?

Agent kupujúceho je odborník, ktorý zastupuje výlučne záujmy kupujúceho pri kúpe nehnuteľnosti.

Na rozdiel od agenta predávajúceho neobhajuje cenu predávajúceho, ale hľadá najlepšie podmienky pre klienta–kupujúceho. Pomáha ujasniť rozpočet, lokalitu a priority bývania. Preveruje ponuky, upozorňuje na riziká a porovnáva trhové ceny.

Organizuje obhliadky a vedie vyjednávanie o cene a podmienkach. Kontroluje zmluvnú dokumentáciu v spolupráci s právnikom. Odporúča nezávislého znalca či technickú inšpekciu nehnuteľnosti. Overuje list vlastníctva, ťarchy a právny stav. Komunikuje s bankou, hypotekárnym poradcom a katastrom. Stráži termíny, zálohy a zabezpečenie kúpnej ceny. Zastupuje kupujúceho počas celej transakcie až po odovzdanie kľúčov. Vie upozorniť na „skryté“ náklady a budúce investície. Minimalizuje riziko unáhleného rozhodnutia pod tlakom. Prináša trhové dáta a argumenty do vyjednávania.

Výsledkom je bezpečnejšia kúpa a lepšia cena či podmienky pre kupujúceho.

Ako prebieha proces predaja nehnuteľnosti?

Najprv si spoločne ujasníme cieľ, časový plán a požadovanú cenu.

Urobíme trhovú analýzu a odporučíme realistickú cenotvorbu. Pripravíme nehnuteľnosť na predaj – homestaging, drobné úpravy,  fotenie, podľa potreby video a virtuálnu prehliadku. Vypracujeme pôdorys a pútavý popis.

Spustíme marketing – inzercia na portáloch, sociálne siete a cielené kampane. Preveríme záujemcov a organizujeme obhliadky tak, aby vás čo najmenej zaťažovali. Zbierame spätnú väzbu a podľa potreby upravujeme stratégiu.

Vedieme vyjednávanie o cene a podmienkach v prospech predávajúceho. Overujeme bonitu kupujúceho a financovanie. Pripravíme rezervačnú zmluvu a zabezpečíme úschovu peňazí notára. Koordinujeme prípravu kúpnych zmlúv a podpisy. Zabezpečíme podanie na kataster a sledujeme zápis. Po povolení vkladu zorganizujeme odovzdanie nehnuteľnosti a prepis médií. Všetko priebežne reportujeme a strážime termíny. Neustále sme po vašom boku.

Cieľom je predať bezpečne, za najlepších podmienok a s minimom stresu.

Ako prebieha proces prenájmu bytu?

Na začiatku zvolíme stratégiu prenájmu a určíme trhové nájomné. Byt pripravíme – upratovanie, navrhneme drobné opravy, nafotíme a vytvoríme virtuálnu prehliadku.

Vytvoríme atraktívny inzerát s jasnými podmienkami. Spustíme inzerciu a cielenú reklamu na relevantné publikum. Preveríme záujemcov a ich bonitu. Organizujeme obhliadky a zodpovieme praktické otázky nájomcov. Vedieme vyjednávanie o dĺžke nájmu, zálohách a garanciách.

Zabezpečíme zrozumiteľnú krátkodobú nájomnú zmluvu a odovzdávací protokol. Pri odovzdaní bytu zdokumentujeme jeho stav a odpočty energií. Počas nájmu riešime servisné požiadavky a komunikáciu s nájomníkom. Strážime termíny platieb a riešime prípadné omeškania. Priebežne kontrolujeme stav bytu podľa dohody. Pred ukončením nájmu koordinujeme výstupnú obhliadku a dokumentáciu. Naším cieľom je rýchla obsadenosť, spoľahlivý nájomca a bezstarostná správa pre vlastníka.

Čo povedali klienti

Referencie

Jarmila K.

"Spoľahla som sa na pána Pecníka. Bol skvelý"

Zvolen

Katka N.

"Všetko šlo dobre. Nemám výhrady."

Banská Bystrica

Peter D.

"S predajom som bol spokojný."

Bratislava

Marek S.

"Konečne vo svojom. Ďakujeme celému tímu"

Pezinok